Er zijn verschillende redenen waarom u foutmeldingen kunt ontvangen tijdens uw aanmeldingsproces. Hieronder ziet u de meest voorkomende foutmeldingen met een mogelijke oplossing.

Er is een document afgewezen

  • Niet alles in de documenten is duidelijk leesbaar.
  • Er is geen correct hoofdletter gebruik.
  • Niet alle gegevens van de documenten zijn ingevuld of er missen handtekeningen.
  • Van de ingeleverde bestanden missen pagina's. Dit is vaak het geval bij de goedkeuring van de gemeente of provincie. Dit is een dubbelzijdig bestand. Beide zijdes moet u inleveren.
  • De handtekeningen op de documenten komen niet overeen met de handtekening op het identiteitsbewijs.

Oplossing: bekijk in MijnSVn om welk document het gaat. Controleer het document goed. Upload vervolgens een nieuwe verbeterde versie van het document. Wordt het document hierna weer afgewezen? Bel het SVn voor hulp: 088 253 94 00

Foutmelding

  • Het document is geen PDF-bestand.

Oplossing: zet het bestand in pdf. Hier kunt u vinden hoe dit moet. 

Er missen documenten

Bekijk hier welke documenten u dient in te leveren.

Lening volledig afgekeurd

  • Neem contact op met ons op, zodat we naar andere mogelijkheden kunnen kijken.

Heeft u het antwoord gevonden?