De verbinding tussen uw omvormer en het internet is niet actief. Daarom willen we u vragen de data-stick te resetten. We leggen u graag stap-voor-stap uit hoe u dit kunt doen.

Dit doet u door de omvormer via de draaiknop aan de onderkant van omvormer uit te schakelen. Wacht vervolgens 1 minuut. Schakel daarna ook de werkschakelaar uit die u in de buurt van de omvormer vindt.

Op de plek waar de data-stick in de omvormer gaat vindt u een afsluitring (wartel). Draai deze ring los.

Trek de data-stick voorzichtig uit de omvormer. Trek de data-stick hierbij recht naar beneden.

Pak de data-stick vast met het logo naar u toe. Zorg ervoor dat de afsluitring met de platte kanten naar de zijkant zit.

Duw de data-stick voorzichtig in de omvormer.

Draai de afsluitring vast.

Start het zonnepanelensysteem weer op. Schakel als eerste de werkschakelaar net onder de omvormer aan. Vervolgens kunt u de omvormer zelf inschakelen door de draaiknop aan de onderkant van de omvormer. Het zonnepanelensysteem start nu opnieuw op. Het lampje van de data-stick gaat eerst pulsen. Na 15 minuten knippert het groene lampje stabiel.

Klaar!

Knippert het lampje op de data-stick groen dan komen alle opbrengsten door in de online omgeving. De verbinding is nu hersteld. De opbrengsten zouden na deze 15 minuten ook weer door moeten komen in de online omgeving.


Komen de opbrengsten na 15 minuten nog niet door? Neem dan telefonisch contact op met 088 020 3011.

Heeft u het antwoord gevonden?