Problemen Zevercloud / Solplanet

Problemen Zevercloud / Solplanet

De app ZevercloudSMA en website Zevercloud.com van Zeversolar werken niet altijd goed. Dit heeft te maken met de overname door Aiswei. Hierdoor wordt de app niet meer bijgewerkt en kan het dus zijn dat de app bij jou niet goed meer werkt. Om toch de opbrengsten te kunnen monitoren kun je gebruikmaken van de Solplanet app. Deze kun je vinden in de Apple Store (iPhone) en Google Play Store (Android).

Apple iOS

Android

Je kunt de opbrengsten ook monitoren via de website van Solplanet. → Monitoringsportaal Solplanet

In de Solplanet app en op de website kun je inloggen met dezelfde inloggegevens die je ook bij de ZevercloudSMA app en de website Zevercloud gebruikte. Als je het wachtwoord niet meer weet, kun je een wachtwoord vergeten aanvragen.

Problemen met de taal?

Zie je alleen maar Chinese tekens? Verander de taal dan door rechts bovenin op het tekentje met de ‘A’ te klikken.

image

Problemen met de verificatie?

Na het inloggen volgt er een verificiatie met een puzzelstukje. Klik op de pijl onder de puzzel om het missende puzzelstukje naar de juiste plek te verplaatsen.

image

Lukt het inloggen niet?

Het kan zijn dat je bij het inloggen de melding krijgt dat het e-mailadres nog niet geregistreerd is. Dit doe je door naar het monitoringsportaal van Solplanet te gaan. Klik in het inlogscherm op ‘Registreren’. Wanneer je e-mailadres is geregistreerd ontvangen we graag een e-mail op service@zonneplan.nl. Dan zorgen we ervoor dat je e-mailadres wordt toegevoegd.

image

Werkt er iets anders dan verwacht?

Kijk dan eens bij onze veel gestelde vragen. → Veel gestelde vragen