Meldingen in de app

Meldingen in de app

We sturen automatisch berichten in de app zodat je altijd op de hoogte bent van onverwachte ontwikkelingen. Zie je een melding en wil je graag meer duidelijkheid? Hier vind je alle mogelijke meldingen.

Lijst met meldingen

Er is een storing in de dataverwerking. Jouw omvormer wekt wel stroom op maar de data kan vertraagd binnenkomen. Je hoeft niets te doen.

In dit geval hoef je geen actie te ondernemen. Je installatie functioneert goed alleen wordt de data naar de app tijdelijk niet verwerkt. We lossen de storing op afstand op en de melding verdwijnt binnen 24 uur.

Wij hebben langer dan 24 uur geen data van jouw omvormer ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice.

Neem dan contact op met onze klantenservice. De chat is de snelste weg om de storing bij ons te melden.

Er is een probleem met jouw omvormer. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

We houden de werking van jouw omvormer op afstand in de gaten. Zie je deze melding? Dan nemen we zo snel mogelijk contact op. Onze monteur komt langs om de storing op te lossen. Je hoeft zelf geen actie te ondernemen.

Er is een probleem met jouw omvormer. Er is een opdracht ingepland om het probleem te verhelpen.

Zie je deze melding? Dan komt er een monteur naar je toe om de storing op te lossen. Heb je vragen over het bezoek? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Er is een probleem met jouw omvormer. De door jou gemelde storing is bij ons bekend.

We zijn met de storing aan de slag en houden je op de hoogte. Mocht een bezoek van onze monteur noodzakelijk zijn, dan nemen we van tevoren contact met je op over een geschikte datum.

Er is een storing in de dataverwerking. De door jou gemelde storing is bij ons bekend.

We zijn met de storing aan de slag en houden je op de hoogte. Je installatie functioneert goed alleen wordt de data naar de app tijdelijk niet verwerkt. Een bezoek van onze monteur is niet nodig, we verhelpen de storing op afstand.