Geef snel en eenvoudig je wijziging aan ons door. Wijzigingen kunnen alleen gedaan worden door de beheerder van de app.
In de app kun je je e-mailadres wijzigen voor de facturen en andere communicatie. Ga naar je Zonneplan ID en klik op ‘Klantgegevens’. Ga naar ‘Klant wijzigen’ en verander je e-mailadres. Klik op ‘Opslaan’. Let op: dit verandert niet het e-mailadres om in te loggen in de app. Voor het wijzigen van accountgegevens kun je onderstaand stappenplan gebruiken. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestiging van ons.
Je gaat verhuizen, van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning! Wij ontvangen graag de gegevens van de nieuwe bewoner die eigenaar van de Zonneplan Charge wordt. Via onderstaand formulier kun je je gegevens doorgeven.
Wil je meer mensen uit je huishouden toevoegen aan de Zonneplan App? Dat kan! Ga in de app naar ‘Mijn’ en klik op ‘Gezinsleden’. Hier kun je een account toevoegen. Dit kan alleen door de beheerder van de app gedaan worden.
Wil je e-mail adressen verwijderen uit de app? Ga in de app naar ‘Mijn’ en klik op ‘Gezinsleden’. Selecteer het gezinslid dat je wil verwijderen en klik op ‘Verwijderen’.
Heb je een vraag of wil je iets veranderen? Stuur dan een Whatsapp bericht naar 088-0203011 of een e-mail met je verzoek naar service@zonneplan.nl. Vermeld je naam, postcode en huisnummer in combinatie met de Privacy Secure Code uit de app