Geef snel en eenvoudig je wijziging aan ons door. Wijzigingen kunnen alleen gedaan worden door de beheerder van de app.
In de app kun je je naam wijzigen. Ga via je Zonneplan ID naar ‘Klantgegevens’. Klik op ‘Account wijzigen’. Pas je naam aan en klik op ‘Opslaan’.
Je kunt het rekeningnummer wijzigen in de app. Ga naar je Zonneplan ID en klik op ‘Betaalmethode’. Klik vervolgens op ‘Rekeningnummer wijzigen’. Om het rekeningnummer te wijzigen is er een verificatie nodig en dien je een betaling van 1 cent te doen.
In de app kun je je e-mailadres wijzigen voor de facturen en andere communicatie. Ga naar je Zonneplan ID en klik op ‘Klantgegevens’. Ga naar ‘Klant wijzigen’ en verander je e-mailadres. Klik op ‘Opslaan’. Let op: dit verandert niet het e-mailadres om in te loggen in de app. Voor het wijzigen van accountgegevens kun je onderstaand stappenplan gebruiken. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestiging van ons.
Wil je meer mensen uit je huishouden toevoegen aan de app om samen het verbruik te monitoren? Dat kan! Ga in de app naar je Zonneplan ID en klik op ‘Gezinsleden’. Hier kun je een account toevoegen. Dit kan alleen door de beheerder van de app gedaan worden.
Wil je mensen verwijderen uit de app? Ga in de app naar je Zonneplan ID en klik op ‘Gezinsleden’. Selecteer het gezinslid dat je wil verwijderen en klik op ‘Verwijderen’.