Klik op de pijltjes om de antwoorden te zien
In de app kun je je naam wijzigen. Ga via het poppetje rechts bovenin naar ‘Klantgegevens’. Klik op ‘Account wijzigen’. Pas je naam aan en klik op ‘Opslaan’.
Je kunt het rekeningnummer wijzigen in de app. Ga via het poppetje rechts bovenin naar ‘Betaalmethode’. Klik vervolgens op ‘Rekeningnummer wijzigen’. Om het rekeningnummer te wijzigen is er een verificatie nodig en dien je een betaling van 1 cent te doen.
In de app kun je je e-mailadres wijzigen voor de facturen en andere communicatie. Ga via het poppetje rechts bovenin naar ‘Klantgegevens’. Ga naar ‘Klant wijzigen’ en verander je e-mailadres. Klik op ‘Opslaan’. Let op: dit verandert niet het e-mailadres om in te loggen in de app. Voor het wijzigen van accountgegevens kun je onderstaand stappenplan gebruiken. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestiging van ons.
Wil je meer mensen uit je huishouden toevoegen aan de app om samen het verbruik te monitoren? Dat kan! Ga in de app via het poppetje rechts bovenin naar ‘Gezinsleden’. Hier kun je een account toevoegen. Dit kan alleen door de beheerder van de app gedaan worden.
Wil je mensen verwijderen uit de app? Ga in de app via het poppetje rechts bovenin naar ‘Gezinsleden’. Selecteer het gezinslid dat je wil verwijderen en klik op ‘Verwijderen’. Dit kan alleen door de beheerder van de app gedaan worden.
Je verwachte jaarverbruik kun je aanpassen in de app. Ga via het poppetje rechts bovenin naar ‘Energiecontract’. Scroll naar beneden en klik op ‘Verbruik wijzigen’. Vul het verwachte verbruik in en klik op ‘Wijziging doorvoeren’.
De aanvraag duurt altijd minimaal 21 dagen. Heb je een datum ingevuld die verder in de toekomst ligt dan 21 dagen, dan kan dit vaak nog gewijzigd worden. Ga via het poppetje rechts bovenin naar ‘Energiecontract’. Scroll naar beneden en klik op ‘Startdatum wijzigen’. Vul de gewenste datum in.