Gefeliciteerd met jouw Zonneplan Connect. Met de Zonneplan Connect wordt het actuele verbruik in je woning zichtbaar in de Zonneplan app. Hierdoor worden slimme services die samenhangen met het energieverbruik in huis mogelijk in de Zonneplan app.
Waar gaat je vraag over?
Zonneplan Connect
Klik op de pijltjes om de antwoorden te zien
Wanneer ontvang ik de vouchercode? De vouchercode doet het niet. Ik krijg de melding “Deze code is al gebruikt, verlopen of ongeldig”. Ik wil graag de Connect aan iemand anders geven. Kan dit? Waar blijft mijn Connect? Kan een familielid van mij ook de Connect inchecken? Wat moet ik doen als mijn Connect niet werkt? Is de Zonneplan Connect noodzakelijk om mijn opbrengsten te kunnen zien? Ik wil geen gebruikmaken van de Connect? Zonneplan App
Klik op de pijltjes om de antwoorden te zien
Ik heb problemen met het inloggen. Wat doe ik verkeerd? Zijn dit mijn terug lever tarieven? Waarom blijven de blauwe en groene banners op nul? Is een smartphone of tablet noodzakelijk voor het gebruik van de Zonneplan App? Slimme meter
Klik op de pijltjes om de antwoorden te zien
Waar zit de P1 poort op mijn slimme meter? Wat als ik geen slimme meter heb? De P1 poort van mijn slimme meter is al bezet. Wat nu?